Zadzwoń
58 326 09 70
Phone
Wyślij SMS
SMS
Utwórz kontakt
Vcard
+48 58 326 09 40
Menu
Zobacz jak do nas dojechać

Fabryczna instalacja LPG w Fiacie Tipo już za 3500 zł.

PROMOCJE & INFORMACJE

wstecz
  • Fiat Tipo w wersjach Hatchback oraz Station Wagon (kombi) jest dostępny z fabryczną instalacją LPG.
  • Fabryczny montaż gwarantuje wysoką, jakość, niezawodność i idealną kalibrację do jednostki napędowej, a samochód zachowuje pełną gwarancję producenta, bez wykluczeń związanych z eksploatacją pojazdu na paliwie LPG.
  • Koszt fabrycznej instalacji LPG wynosi jedynie 3500 zł do ceny cennikowej Tipo HB i SW w wersji z silnikiem 1.4 T-Jet 16v 120 KM we wszystkich poziomach wyposażenia.

 

Wersja „LPG" Fiata Tipo charakteryzuje się dwoma układami zasilania: jeden benzyną i drugi LPG. Są one sterowane centralką kontroli silnika, która razem z centralką LPG kontroluje wtrysk w dwóch przewidzianych trybach funkcjonowania. Na podstawie sygnałów otrzymanych z różnych czujników centralka kontroli silnika steruje siłownikami z nią połączonymi, kontrolując układy:

  • zasilania paliwem (benzyna lub LPG)
  • zasilania powietrzem
  • pedału przyspieszenia
  • chłodzenia silnika
  • kontroli spalania - sondy lambda
  • kontroli układu wydechowego z katalizatorem
  • recyrkulacji oparów paliwa.

Również przepustnica sterowana jest elektronicznie przez centralkę - otwarcie przepustnicy obliczane jest według specjalnego programu wewnętrznego centralki silnika. W ten sposób eliminuje się mechaniczne połączenie między pedałem gazu i korpusem przepustnicy. Centralka kontroli silnika steruje układem w całości - otrzymuje wszystkie sygnały przesyłane z czujników układu podstawowego (temperatura płynu chłodzącego silnik, obroty silnika itp.) i czujników specyficznych układu LPG (poziom LPG - poprzez specjalny czujnik liniowy - ciśnienie/temperatura LPG, przełączanie zasilania benzyna/LPG), dzieląc je poprzez sieć CAN z centralką LPG, która podporządkowana jest centralce kontroli silnika i pilotuje wtryskiwacze LPG. Dzięki sterowaniu elektronicznemu opisanemu powyżej to rozwiązanie spełnia najnowsze normy przeciw zanieczyszczeniowe (EURO 6).

System zasilania LPG, podobnie jak układ zasilania benzyną, jest układem typu multipoint sekwencyjnego, fazowego, ze specjalnymi elektro-wtryskiwaczami. Po dostosowaniu właściwości LPG do wymagań technicznych kontroli elektronicznej silników benzynowych uzyskano miarodajne rezultaty w zakresie własności jezdnych samochodu i emisji zanieczyszczeń z wydechu.

Silnik podczas działania w trybie zasilania LPG utrzymuje te same parametry momentu/mocy jak podczas działania w trybie zasilania benzyną, a w konsekwencji uzyskiwane przez samochód osiągi są porównywalne.

Podstawowe dane techniczne i osiągi Fiata Tipo 1.4 T-Jet 120KM LPG.

 

Moc maksymalna: KM (kW) przy obr/min:    120 (88) @ 5000 
Maks. moment obrotowy: Nm przy obr/min:  215 @ 2500 
Skrzynia biegów:  manualna, 6-biegowa + wsteczny
Prędkość maks. (km/h)  200 
Przyspieszenie 0-100 km/h (s)  10,1

Po więcej informacji zapraszamy do naszego salonu

  

Zapytaj o ofertę dla Ciebie

Osoba kontaktowa: Dominik

Telefon: +48 58 326 09 50

Telefon: +48 508 250 783

Wyślij zapytanie na maila

Kontakt ubezpieczenia

Osoba kontaktowa: Anita

Telefon: 58 326 09 52

Telefon: +48 505 019 715

 

Wyślij zapytanie na maila

 

Kontakt z naprawy powypadkowe

Osoba kontaktowa: Rafał

Telefon: 508 250 790

Telefon: 508 250 780

 

Wyślij zapytanie na maila