Zadzwoń
58 326 09 70
Phone
Wyślij SMS
SMS
Utwórz kontakt
Vcard
+48 58 326 09 40
Menu

Archiwum promocji

Praktyczny Pakiet Serwisowy ESSENTIAL CARE dla samochodów marek z Grupy FCA.
Praktyczny Pakiet Serwisowy ESSENTIAL CARE dla samochodów marek z Grupy FCA.
Opis promocji:

  • Fiat Chrysler Automobiles wprowadza do swoich serwisów praktyczny Pakiet Serwisowy ESSENTIAL CARE Mopar Vehicle Protection przeznaczony dla samochodów od trzeciego roku eksploatacji.
  • Pakiet ESSENTIAL CARE obejmuje dwa przeglądy kontrolne sprawdzające pojazd pod kątem bezpieczeństwa oraz wygody eksploatacji i kosztuje tylko od 149 zł dla wszystkich marek i modeli aut należących do Grupy FCA.
  • Dodatkowo, Klienci, którzy nabędą ochronę ESSENTIAL CARE, otrzymają atrakcyjne rabaty na zakup wybranych części oraz kupon na bezpłatną wymianę filtra kabinowego.

Fiat Chrysler Automobiles wprowadza do swoich serwisów praktyczny Pakiet Serwisowy ESSENTIAL CARE Mopar Vehicle Protection przeznaczony dla samochodów od trzeciego roku eksploatacji. Pakiet ten obejmuje dwa przeglądy kontrolne sprawdzające pojazd pod kątem bezpieczeństwa oraz wygody eksploatacji i kosztuje tylko od 149 zł dla wszystkich marek i modeli aut należących do Grupy FCA. Dodatkowo, Klienci, którzy nabędą ochronę ESSENTIAL CARE, otrzymają atrakcyjne rabaty na zakup wybranych części oraz kupon na bezpłatną wymianę filtra kabinowego.

Pakiet ESSENTIAL CARE obejmuje wykonanie dwóch przeglądów kontrolnych w okresie dwóch lat, w ramach których zostaną przeprowadzone następujące czynności:

  • kontrolę sprawności hamulców przednich,
  • kontrolę sprawności hamulców tylnych,
  • kontrolę sprawności hamulca ręcznego,
  • kontrolę zawieszenia,
  • sprawdzenie działania układu klimatyzacji i stanu filtra,
  • kontrolę pasków napędowych osprzętu silnika,
  • kontrolę działania świateł i kierunkowskazów,
  • kontrolę skuteczności wycieraczek i spryskiwaczy szyb,
  • sprawdzenie jakości płynu hamulcowego (zawartość wody) i kontrola poziomu,
  • sprawdzenie jakości płynu chłodniczego (temp. zamarzania) i kontrola poziomu,
  • kontrolę poziomu oleju silnikowego i płynu wspomagania,
  • kontrolę stanu akumulatora,
  • sprawdzenie zużycia opon i ciśnienia,
  • kontrolę terminów przeglądów i badania okresowego.

W razie pojawienia się potrzeby wymiany poszczególnych podzespołów Klient może skorzystać z atrakcyjnych rabatów: 15-procentowej zniżki na zakup filtra oleju i paliwa, amortyzatorów, klocków i szczęk hamulcowych, sprzęgła i filtra przeciwpyłkowego klimatyzacji, a także z 10-procentowego rabatu na pióra wycieraczek i akcesoria oraz 5-procentowego na opony i od 5 procent na akumulatory. Ponadto, na życzenie Klient otrzyma gratis usługę wymiany filtra przeciwpyłkowego.

Pakiet ESSENTIAL CARE Mopar Vehicle Protection to rozwiązanie korzystne dla właścicieli aut pogwarancyjnych marek z Grupy FCA, niezwykle przydatne zarówno przed zbliżającym się terminem okresowego badania technicznego, jak i przed planowanymi okresami wzmożonej eksploatacji samochodu. Przeprowadzane w ramach pakietu kontrole pomogą kierowcy utrzymać pojazd w jak najlepszym stanie, przy zachowaniu maksymalnych oszczędności. Z pakietu można skorzystać w stacjach serwisowych na terenie całego kraju, zaś przy sprzedaży auta pakiet przechodzi na kolejnego właściciela.

KARTA RATOWNICZA
KARTA RATOWNICZA
Opis promocji:

Każdy samochód zbudowany jest z różnych komponentów, posiada też różie usytuowane wzmocnienia karoserii, umiejscowienia zbiornika paliwa, poduszek owietyrznych,pirotechnicznych  napinaczy pasów, generatorów gazu, jednostki sterującej,  inaczek montowanego akumulatora czy poduszek powietrznych W trosce o bezpieczeństwo naszych klietów wyposażamy samochodyw Karty Ratownicze. Podczas wypadku czas odgrywa najważniejszą rolę, dlatego też aby ułatwić oraz przyspieszyć akcję ratowniczą zapraszamy po odbiór Karty Ratowniczej przeznaczonej do Twojego modelu samochodu

 

Karta Ratownicza pozwala skrócić czas akcji ratowniczej o 6, a

nawet 9 decydujących o życiu minut.

Pamiętaj, że to aż 30% krótszy czas akcji i o 30% więcej szans na przeżycie.

 

Jak w prosty sposób poprawić bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich?

  • Przyjedź do naszego serwisu
  • Odbierz Kartę Ratowniczą dla Twojego samochodu i naklejkę informacyjną
  • Schowaj Kartę Ratowniczą za osłoną przeciwsłoneczną kierowcy
  • Oznakuj samochód przyklejając naklejkę w lewym dolnym rogu szyby czołowej

 

Podziel się tą informacja z rodziną i znajomymi.

Życzymy bezpiecznych podróży!

 

 

 

 

 

Letnia akcja serwisowa
Letnia akcja serwisowa
Opis promocji:

Szanowni Państwo,

„Zawsze przy Tobie!”  – pod tym hasłem w naszym serwisie rusza Letnia Akcja Serwisowa, w ramach której możecie  przygotować swoje samochody do dalekich wakacyjnych podróży. Sprawdzimy:

- hamulce – kontrola skuteczności

- sprawdzenie jakości płynu hamulcowego

- sprawdzenie zawieszenia pod kątem ewentualnych luzów

- sprawdzenie skuteczności amortyzatorów

- oględziny podwozia – na podnośniku sprawdzenie ewentualnych uszkodzeń, wycieków itp.

- poziom oleju

- opony

- oświetlenie

 Jedynie za 39 zł

Akcja potrwa od  22.06 do 31.08.2015 

Pakiety serwisowe EASY CARE
Pakiety serwisowe EASY CARE
Opis promocji:

Nowość w ofercie FCA Poland i marki MOPAR - wygodne pakiety serwisowe „EASY CARE”.

·         Z myślą o swoich Klientach FCA Poland uruchomił sprzedaż pakietów serwisowych „Mopar Vehicle Protection EASY CARE” zapewniających bezpłatną obsługę serwisową w okresie od 2 do 5 lat i maksymalnie do 200 000 km przebiegu.

·         Pakiety są przeznaczone do aut nowych lub mających do 12 miesięcy od dnia zakupu (pozostających przed pierwszym przeglądem okresowym). Ich ceny są zależne od wybranego przez kierowcę okresu trwania i limitu przebiegu auta, a także od marki, modelu oraz jego wersji silnikowej, i zaczynają się już od 220 zł.

·         Pakiety „EASY CARE” gwarantują kierowcom nie tylko stałe, z góry znane koszty serwisowania i przeglądów okresowych, ale także bezpieczeństwo obsługi wykonanej w profesjonalnej sieci ASO.

 Z myślą o swoich Klientach FCA Poland, dystrybutor w Polsce marek Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep i Lancia uruchomił sprzedaż pakietów serwisowych „Mopar Vehicle Protection EASY CARE” zapewniających bezpłatną obsługę serwisową w okresie od 2 do 5 lat i maksymalnie do 200 000 km przebiegu. Pakiety „EASY CARE” gwarantują kierowcom nie tylko stałe, z góry znane koszty serwisowania i przeglądów okresowych, ale także bezpieczeństwo obsługi wykonanej w profesjonalnej sieci ASO. Pakiety są przeznaczone do aut nowych lub mających do 12 miesięcy od dnia zakupu (pozostających przed pierwszym przeglądem okresowym). Ich ceny są zależne od wybranego przez kierowcę okresu trwania i limitu przebiegu auta, a także od marki, modelu oraz jego wersji silnikowej, i zaczynają się już od 220 zł.

 „Mopar Vehicle Protection EASY CARE” to jedyny pakiet serwisowy zatwierdzony przez Fiat Chrysler Automobiles, dedykowany właścicielom aut marek należących do Grupy FCA: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Abarth oraz Jeep. Przeznaczony dla samochodów przed pierwszym przeglądem okresowym i przed upływem 12 miesięcy od daty uruchomienia gwarancji, umożliwia bezpłatną obsługę serwisową pojazdu w określonym czasie do określonego limitem przebiegu w ustalonym zakresie, i obejmuje:

·         czynności i materiały w zakresie przeglądów okresowych zgodnie z opisem i harmonogramem serwisowym podanym w Instrukcji Obsługi samochodu,

·         wszystkie wymiany oleju silnikowego i filtra, (jeśli tak przewiduje producent) dla pojazdów, gdzie taka wymiana następuje według wskazań systemu kontrolnego pojazdu niezależnie od harmonogramu serwisowego,

·         15% rabat na części zamienne, wkalkulowany w cenę pakietu.

 Klienci, którzy zdecydują się na zakup pakietu serwisowego „EASY CARE” mają zagwarantowaną stałość cen bez względu na inflację i zmiany cennikowe kosztów zakupu części, olejów, płynów eksploatacyjnych czy stawek roboczogodzin. Dodatkowo, mają oni pewność, że wszystkie usługi zostaną wykonane przez wysoko wykwalifikowany personel, z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych, dedykowanych do ich samochodów podzespołów i środków smarnych.

 Dla właścicieli aut marek należących do Grupy FCA przygotowane zostały następujące warianty pakietów serwisowych „EASY CARE” (ograniczone, co do czasu trwania i granicznego przebiegu samochodu liczonego od dnia zakupu nowego pojazdu):

•       do 2 lat i do 30 000 lub do 60 000 km lub do 80 000 km,

•       do 3 lat i do 45 000 lub do 90 000 km lub do 120 000 km,

•       do 4 lat i do 60 000 lub do 120 000 km lub do 160 000 km,

•       do 5 lat i do 75 000 lub do 150 000 km lub do 200 000 km.

 Ceny pakietów w poszczególnych wariantach są różne w zależności od marki i modelu samochodu, a także wersji silnikowej: benzynowej „B”, wysokoprężnej – Diesel „D” i alternatywnej „A” z zamontowaną fabrycznie przez producenta instalacją gazową (nie obejmuje montowanej instalacji Tartarini nabywanej, jako akcesoria), zawsze jednak niższe niż te same usługi wykonywane według standardowych stawek cennikowych. Dla przykładu, za dwuletni pakiet serwisowy „EASY CARE” z przebiegiem do 30 000 km dla Fiata Sedici z silnikiem Diesla zapłacimy tylko 220 zł, a za Fiata Dolbò Panorama również napędzanego jednostką wysokoprężną – odpowiednio 980 zł. Koszt dwuletniego pakietu z przebiegiem do 30 000 km dla Alfy Romeo MiTo lub Giulietta z Dieslem wynosi 1390 zł, a dla Lancii Ypsilon z silnikiem wysokoprężnym – 1199 zł. Właściciel Jeepa Renegade`a z jednostką benzynową za opiekę „EASY CARE” na dwa lata z limitem przebiegu do 30 000 km zapłaci 2110 zł, a posiadacza Fiata Professional Fiorino z Dieslem taki sam pakiet będzie kosztować tylko 1020 zł.

Dla wygody Klientów pakiet serwisowy „EASY CARE” można aktywować nie tylko w momencie zakupu nowego samochodu, ale aż do 12 miesięcy od dnia uruchomienia gwarancji, przed wykonaniem pierwszego przeglądu okresowego. W tym celu wystarczy zgłosić się do lokalnego dealera. Przy okazji warto zapytać o pełną ofertę dostępną w ramach programu „Mopar Vehicle Protection” obejmującą również wydłużone gwarancje i inne korzystne dla Klientów pakiety.

 W celu zapoznania się ze szczegółowymi informacjami i warunkami zapraszamy na strony internetowe poszczególnych marek: www.fiat.pl, www.alfaromeo.pl, www.lancia.pl, www.fiatprofessional.pl, www.abarth.pl, www.jeep.pl oraz na stronę korporacyjną www.mopar.eu.

Kontakt z serwisem

 

Telefon 58 326 09 70

 

Mobilny 533 382 384 lub 533 382 385

 

Wyślij zapytanie na maila

 

Kontakt stacja kontroli pojazdów

Osoba kontaktowa: Jerzy

Telefon: 58 326 09 69

Mobilny: 693 643 452

 

Wyślij zapytanie na maila

 

Kontakt z części zamienne

Osoba kontaktowa: Marcin

Telefon: 58 326 09 60

 

Osoba kontaktowa: Kamil

Telefon: 58 326 09 62

Mobilny: 731 799 997

 

Wyślij zapytanie na maila